Εκπαίδευση


Κάθε Σεπτέμβρη προσπαθώντας να εξοικονομήσουν δυο-τρεις ώρες από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα τους και να περιορίσουν τις απογευματινές εξόδους των παιδιών τους, αρκετοί γονείς καταφεύγουν στο ιδιαίτερο μάθημα. Δυστυχώς όμως, το ιδιαίτερο μάθημα δεν είναι πανάκεια. Πέρα από το γεγονός ότι η επιλογή δασκάλου είναι θέμα τύχης, το αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές είναι πενιχρό και τα αποτελέσματα εξακριβώνονται όταν είναι πλέον αργά.

Αντίθετα με άλλα γνωστικά αντικείμενα (Μαθηματικά, Φυσική, κλπ) όπου η εξατομικευμένη διδασκαλία επικεντρώνεται στις προσωπικές ανάγκες και ελλείψεις του μαθητή, η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας επιτυγχάνεται μέσα από την επικοινωνία και τη χρήση της, την καθημερινή - αν είναι δυνατόν- επαφή με το δάσκαλο, την υποσυνείδητη σύγκριση με τους συμμαθητές, την άμιλλα και τη δημιουργική συνεργασία.

Το ιδιαίτερο μάθημα μπορεί να εξυπηρετήσει ενήλικες ή μαθητές σε τάξεις πτυχίου, όπου ο στόχος είναι η εμπέδωση μιας συγκεκριμένης τυπολογίας ασκήσεων. Στην περίπτωση όμως μικρών παιδιών που αρχίζουν μια ξένη γλώσσα, τι μπορεί να είναι πιο αντιπαιδαγωγικό και αντιπαραγωγικό από ένα παιδί καθηλωμένο σε μια καρέκλα 2 ώρες την εβδομάδα να ακούει κάποιον να του εξηγεί κανόνες στα Ελληνικά; Είναι λάθος!

Σ' αυτή την ηλικία τα παιδιά έχουν ανάγκη το κοινωνικό σύνολο, την τάξη, γιατί εκεί διαμορφώνουν όχι μόνο τον χαρατήρα τους, αλλά και τις γνώσεις τους. Στην τάξη μαθαίνουν μέσα από τη συνεργασία τόσα πολλά που είναι αδύνατον να τους προσφέρουν 2 ώρες παθητικού μαθήματος. Οι προφορικές ή γραπτές εργασίες με τους συμμαθητές, το τραγούδι, το παιχνίδι είναι κάτι που δεν μπορεί να προσφέρει το ιδιαίτερο μάθημα. ‘Οπως δεν μπορεί να προσφέρει την αυτοπεποίθηση, τη σύγκριση και τη σιγουριά που παίρνει ένα 8 χρονο παιδί από την παρουσία του στην ομάδα.

Τι δεν θα μάθει ΠΟΤΕ ένα παιδί που κάνει ιδιαίτερο μάθημα;

1.    ‘Οτι η ξένη γλώσσα δεν είναι ασκήσεις, κείμενα και γραμματική. Είναι επικοινωνία, παιχνίδι, κίνηση, συνεργασία.

2.    Οτι η ξένη γλώσσα μαθαίνεται καλύτερα όταν την μιλάς και όχι όταν μιλάς Ελληνικά.

3.    Οτι η άμιλλα είναι βασικό μέρος της διαδικασίας της μάθησης.

4.    Οτι η γνώση έρχεται μέσα από την αυτο-αξιολόγηση και σύγκριση με τα άλλα μέλη της ομάδας.5.    Οτι η ξένη γλώσσα μαθαίνεται καλύτερα πιο ευχάριστα και πιο εύκολα όταν κάνεις πάνω από δυο στατικές ώρες την εβδομάδα.

160607 georgia mazaraki lamia eggrafes 1

Εγγράψου στα τμήματά μας έως την Πέμπτη 16/6/2016. 'Ωρες λειτουργίας γραμματείας, Δευτέρα έως Πέμπτη, 10:00 έως 12:00 το πρωί και 17:00- 20:00 το απόγευμα

Γεωργία Α. Μαζαράκη, Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Περιοχή: Λαμία, Ν.Φθιώτιδας, ΤΚ 35100
Διεύθυνση: Παλαιολόγου  1
Τηλ: 22310-42600

Οικογένεια, Δείτε Ακόμα...

politistika events go lamia

Latest Post Οικογένεια